چیز هائی که ما از رزیدنت اویل 7 میخواهیم

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دمو و ترنر و نقد و ترول ها---نظر بدید و بگید چه چیزی میخواین واستون بزاریم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Hero Games
20:9
چهار شنبه 21 فروردين 1392


1.نداشتن همکار:

متاسفانه در چند نسخه اخیر وجود همکار نه تنها بازی را زیبا نکرده بلکه لطمه شدیدی به ترس بازی وارد نموده و باعث شده تا حس ترسی که در گذشته شاهد آن بودیم را دوباره حس نکنیم.همه اینها به داشتن همکار بر می گردد.نداشتن همکار حتی اگر در بازی از آیتم های ترسناک در آن استفاده نشده باشد به خودی خود میتواند یک حس ترس در بازیکن را ایجاد نماید.مثلا خودتان در نظر بگیرید اگر در یک خیابان خلوت و ساکت بدون این که کسی با شما باشد راه می روید و هر چند ثانیه یکبار  پشت سر خود را نگاهی میاندازید.حال اگر کسی با شما باشد چه طور؟ آیا باز هم همان حس ترس را دارید؟

خصوصا که اویل6 در سناریو کریس 5 تا همکار داره

پیشنهاد:کاپکوم میتواند یک آپشن برای داشتن یا نداشتن همکار طراحی کند که خود بازیکن انتخاب کند که همکار داشته باشد یا نه.

 

2.کمبود مهمات در اکثر مواقع:

یکی از مواردی که سبب سرد شدن بازی از لحاظ ترس می شود این است که مهمات همیشه در اختیار است و هیچوقت (به جز سلاح های مگنام) کمبود مهمات را احساس نمیکنید.این مورد نیز به بازی ضربه می زند و سبب  کم رنگ شدن ترس و در ابعاد گسترده سبب کم رنگ شدن کل بازی شود.بازی های اویل را همواره با ترس و وحشت می شناسیم پس اگر ترس بازی از بین برود رزیدنت اویل فرقی با سری های ندای وظیفه ندارد.

پیشنهاد:مثل مورد قبل باز هم میتوان یک آپشن برای این مورد طراحی کرد که خود بازیکن در تائین مقدار مهمات موجود در محیط مختار باشد

 

3.وجود آیتم های ترسناک:

به طور کلی آیتم های ترسناک عبارتند از:

اول:درجه سختی بازی

دوم:وجود یک آپشن برای انتخاب تعداد دشمنان و انتخاب میزان قدرتمند آنان

سوم:صحنه های وحشتناک

چهارم:سختی مبارزه با دشمنان و Boss های بازی

پنجم:موزیک هایی که در ایجاد ترس موثر اند.

ششم:ایجاد حالت های ناتوانی.مثلا برای یک مرحله به علت جراحت شدید نتوانید از هیچ سلاح جز سلاح کمری استفاده کرد.

 

4.بازگشت شخصیت های قدیمی:

یکی دیگر از مواردی که انتظار آنرا داریم بازگشت شخصیت های قدیمی و عمدتا شخصیت های سری کلاسیک مانند کلر,هانک,ربکا,کارلوس,نیکولای و .... .استفاده دوباره از این شخصیت ها  بهتر از آن است که بیشتر به سمت شخصیت های جدیدی چون پیرز,شوا,جاش و ... رفت.در ضمن با زنده شدن خاطره این شخصیت ها بازی بسیار پر رنگ و زیبا میشود.اما با شخصیت های جدید که تا به حال شاهد حضور آنها نبودیم بازی تقریبا همان رنگ و بوی ثابت خودرا میگیرد.

 

5.سلاح های متنوع:

مورد بعدی وجود سلاح های متنوع و نام آشنا به جای سلاح های اضافه است.مثلا در رزیدنت اویل 5 سه نوع سلاح کمری معمولی وجود داشت اما سلاح های متنوعی برای قسمت سلاح های اتوماتیک گذاشته نشده بود.به طور کلی تنها رزیدنت اویل:رولیشنز(Revolations) از یک تنوع سلاحی قابل قبول برخوردار بود و رزیدنت اویل های 4 و 6 از تنوع سلاحی کمتری برخوردار بودند(رزیدنت اویل 6 نسبت به تعداد کاراکتر ها از تنوع سلاحی کمتری برخوردار بود).

 

6.وجود آپشن ساخت لباس:

مورد بعدی وجود یک آپشن برای ساخت لباس  است.یعنی اگر شما پس از مدتی از یک لباس خسته شدید خودتان بتوانید یک لباس جدید برای کاراکترتان بسازید.این امکان بازی را بسیار زیبا و متنوع میسازد.

 

7.وجودآپشن برای انتخاب شکل نشانه گیری:

مورد بعدی که انتظار میرود وجود یک آپشن برای انتخاب نوع نشانه یا حذف آن میباشد.که اکثر بازیکنان دوست دارند یک بازی بدون نشانه و فقط با لیذر را تجربه نمایند.

 

8.سناریو کمتر ولی مراحل بیشتر:

از رزیدنت اویل 7 انتظار میرود تا دارای سناریو های کمتر ولی با مراحل بیشتر و با داستان طولانی تری داشته باشد.مثلا سناریو های رزیدنت اویل 6 متشکل از 4 داستان بود.اما مراحل بیشتر بازی را جذاب میکند.

 

9.آپشن ساخت شخصیت:

مورد بعدی وجود یک آپشن برای ساخت شخصیت های دلخواه است.مثلا اگر پس از مدتی از یک شخصیت خسته شدید بتوانید سخصیت جدیدی بسازید.

 

10.آپشن انتخاب شخصیت ها:

یک مورد که تا حدودی داستان بازی را جالب میکند وجود یک آپشن برای انتخاب شخصیت نسخه های قدیمی است.مثلا اگر قرار باشد رزیدنت اویل 7 دارای 2 سناریو با شخصیت های کریس و لیان باشد بتوانیم از سایر کاراکتر ها مانند کلر یا آدا به جای این شخصیت ها استفاده نمود.

نمونه آن بازی دزدان دریایی کارایپ است که پس از آنکه یکبار بازی را تمام کردید میتوانید از سایر شخصیت ها نیز استفاده نمائید.



 

 

این مطلب 100% توسط هیروز گیمز نوشته شده است.Made By heros games


تعداد بازدید از این مطلب: 9281
بازدید : 9281

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
داوود دارابی در تاریخ : 1392/2/31/herogames - - گفته است :
فضای اویل 6 با توجه به گرافیک بالای بازی خیلی تاریک بود.اویل 4 با اون تاریکی خاص خودش با گرافیک پایین نسبت به اویل6 بازم به خاطر وضوح بالای تمامی اجسام و کاراکترهای دشمن به جذابیت این بازی افزوده بود که متاسفانه اویل 6 فاقد این وضوح بود ترس بازی هم همون طور که مدیریت محترم سایت فرمودند با گروهی شدن و وجود پارتنر کاملا کاسته شده یادمه 13 سالم بود اویل 1و2و3 رو بازی میکردم از ترس شبا خوابم نمیبرد اما باور کنید ترسم نه بخاطر سن کمم بلکه واسه همون حس تنهاییم تو بازی بود.

<-CommentGAvator->
داوود دارابی در تاریخ : 1392/2/30/herogames - - گفته است :
کاش کاراکترهای دشمن نیز متفاوت باشند که در نسخه 6 به این مشکل تا حدودی توجه شده بود اما در اویل 4و5 کلا 5یا6 کاراکتر بود که از جذابیت بازی کاسته بود ضمنا هر گروه مشخص شود از چه دسته ای هست مثلا من فکر میکردم همه گروهها با همند اما در اویل 6 لیون و ایدا با هم مشکل نداراند اما انگار کریس با هر دو مشکل دارد یه بخش که دیگه اگه نجنبی کریس ایدا رو you,re dead میکنه

<-CommentGAvator->
علي در تاریخ : 1392/2/9/herogames - - گفته است :
به نظر من اويل6 كه اين بود اويل7 ديگه چيه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتان درباره وب ما چه بود

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود